středa 26. října 2005

Aktualne.cz

Právě se udělala malá vlnka v "našem rybníce". Správce hostingu mé domácí webové stránky oznámil, že výše uvedenou doménu prodává a nabídnul za to doménu náhradní, včetně přesměrování na jinou zvolenou doménu. K tomu navíc ještě zdvojnásobení diskového prostoru na 100 MB. To sice není až tak špatné, ale:

Tato vlnka mě s nadsázkou - vynesla z našeho rybníka až za Velkou Louži a způsobila, že jsem se rozhodl udělat svou domácí stránkou tento weblog a všechny své další věci umísťovat v systému Blogger tady, na Blogspotu. Sice trochu znejistěn tvrzením, že začínám využívat "velmocenských" (ne vždy příliš čistých a vybíravých) služeb. Zde jsou mé hlavní důvody pro toto rozhodnutí:

Celý systém je dostatečně robusní a stabilní, diskového prostoru je tu skoro neomezeně, využívá jej statisíce lidiček po celém světě, funguje snad ve všech jazycích a má v sobě několik jednoduchých a spolehlivých funkcí o kterých se možná zmíním jindy.

Dneska jsem se jenom chtěl dotknout jedné z nich - Multiblogu. Potřeboval jsem rychle a přiměřeně nahradit uvedenou ztrátu domény. To jsem jednoduše učinil založením dalšího pomocného weblogu na nově vybrané doméně. Následně jsem v administraci svých blogů snadno převedl domény mezi hlavním a pomocným weblogem bez nutnosti něco přenášet nebo kopírovat :-)

Toto je zkouška po výměně domény i template.

Žádné komentáře: